בלעדי: חברת צ'רלטון, שבבעלות אלי עזור, תובעת 400 אלף שקלים פיצוי מהעיתון בשל כתבה שפרסם נתי טוקר תחת הכותרת "גם הנגבי בניגוד עניינים: התערב ברפורמה בשידורי הספורט – שעשויה לפגוע בחברו אלי עזור". לטענת עזור, מדובר בהאשמות משוללות יסוד